İyi günler kızlar. Eşime iş yerinde rütin yapılan covit19 testi pozitif çıktı şuan kızım ben eşim evdeyiz. Bizde var mı yok mu bilmiyoruz sanki hafif boğazım gıcıklanıyor gibi. Şuan eşim pozitif çıkınca sağlık bakanlığından kendileri mi görüp arıyorlar yoksa biz mi haber veriyoruz. Bende belirti yokken test yaparlar mı? 2 yaşındaki bebeklere test yapılıyor mu