Kızlar kızım bi ay sonra bi yaşına giricek. Sizde durumlar nasıl ? Kızım son zamanlarda altını değiştirmemi asla istemiyor çığlık çığlığa ağlıyor zar zor oyunlarla alıyorum alıyorum altını ama nafile ne açmamı istiyor açınca da kapatıyorum diye ağlıyor.
Gündüzleri emekleyerek yeni şeyler keşfederek yürüme çabalarıyla falan daha çok oyalanıyor bu yönden güzel tabi yürüme çabalarnda bi yerlerini acıtıyor sürekli. Gündüz 2 uyku yapıyor sabah 7 gibi kalkıyor 10 gibi uyuyup 11 de uyanıyor. 14:00 de uyuyo 15:30 gibi uyanıyo sonra gece uykusuna geçiyo 20:00 gibi. Bizim sorunumuz şu ki kızım gece uykusuna geçtikten sonra 12 ye kadar güzel uyuyo ama ne oluyosa bilmiyorum gece 12 den sonrası berbat. Yarım saatte bi uyanmalar mı 10 dakkada bi uyanıp emmeden uyumamalar mı beşikte ayağa kalkmalar mı ne ararsanız var. Evet diş dönemleri ama benim kızım 4 aylık olduğundan beri gece uykuları çok sıkıntılı. Sayılıdır geceleri beni çok yormadıgı günler. En az 6-7 defa uyanıp illa emiyo zaten. Bunun dışında bazı geceler de 10-15 defa uyandığı oluyo yani hiç uyumuyo desek daha doğru sizde durumlar nasıl gece uykusu düzelecek mi umudum kalmadı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🙄