Defnezeynep1 Kızlar az önceki postum görülmedi bende böyle yaptım bakalım görülecek mi 😂 sorum şu bebeğim çok hapşırıyor ve burnu akıyor grip değil doktora gitmeden ona iyi gelebilecek birşey var mı. Mesela ıhlamur versem mi?
Hatmazasa Defnezeynep1 benim oğlumda 5 aylık canım onunda hapşırık ve burnu akıyor bende doktora götürmeden evde bişeyler verip iyileşmesini istiyorum bakalım bilen anneler çıkacak mı 🙏
Maviyemeftun Defnezeynep1 cevizin ortasındaki perdeyi suda bekleyip içirmiştim bir kupayı bitirmişti bir gün içinde. Çok iyi gelmişti ama sizinki çok küçük bilemedim o yüzden. Ciğerlerine inmeden doktora götürün bence antibiyotik kullanmadan hafif ilaçlarla düzelir
Defnezeynep1 Maviyemeftun sağol canım evet benim bebeğim küçük daha olmadı sağlık ocağı ebesine bir sorayım bakalım
Defnezeynep1 Hatmazasa canım sağlık ocağı ebesine aradım doktora danıştı 5 buçuk aylık hapşırık varmış burun akıntısı varmış ateş yok dedi. Aferim şurup versin dedi canım günde 3 kere 1 çay kaşığı ateş olursa muhakkak doktora gidin dedi
Hatmazasa Defnezeynep1 hımm anladım canım ateş yok çok şükür bi tane alayım o zaman günde 3 kere çok değil mi acaba
Defnezeynep1 Hatmazasa bilmiyorum canım düm ben öğleden sonra aldığım için 2 kere verdim sen istersen 2 yada 1 ver senin tercihin