Göbek deliği içinde kesilen göbek kordonunun tortuları kalmıştı doktor banyodan sonra orası suyla yumuşayınca kulak çubuğunun ucuyla bastırmadan temizleyin demişti. Temizledim onları baktım ertesi gün göbek deliğinin içi kızarmış birşey sürmedim geçer bugün yarın diye bekledim yaklaşık 2 haftadır öyle kızarık. Dün sudocrem sürdüm azar azar. Bugün baktım kabuk kabuk olmuş içi. Bastırmadığıma zarar vermediğime eminim sadece doktorun dediği gibi yaptım ama 2 haftadır kızarık neden böyle oldu başına gelen var mı? Doktor kontrolümüze de daha var onada soramıyorum.