Arassa Anneler ben bu ay bu iki aşıyı vurmayı düşünüyorum fakat herkes yapma çocuğu öldürtüsün diyorlar , sizler kullandınızmı?
Zeyzey2019_ Arassa 2 aşının da birer dozu denk gelmişti, aynı gün olmuştu kızım. Bizde bir sorun olmadı ama her bebekte farklı etkileri olabiliyor. İsterseniz araya zaman koyup yaptırın
Muhammedd23 Arassa büyüğe erkenden yaptimdan kalanları 2 yaşinda yaptıracam artık küçüğüde tek iki yaşında yaptıracam o zaman tek doz yeterli oluyor
Defnemm22 Arassa arkadaşımın doktoru aynı anda yaptı benim doktorum teker teker yapalım zaten ateş yapar ağır gelmesin dedi ikisinde de bir sorun olmadı
Arassa Deletedmom5284 her kafadan bi ses var ben rotanın iki dozunu da yaptırdım fakat diğer aşıları için çok konuşuldu yok yan etki eder yok belki senin bebeğine yaramaz alerji yapar vs.
Arassa Defnemm22 bizim de beraber inşallah olmaz da, ya ateş vs her aşıda normal görülen şeyler başka şey olur diye korkuyorum,
Defnemm22 Arassa yok canım bazı aşılar var asla birlikte yapılmıyor öyle olsa neden yapsınlar ateş dışında bişey olmaz merak etme arkadaşımın doktoru ikiside zaten ateş yapıcak ayrı ayrı yapıp çocugu üzmeyelim Bi seferde çıksın aradan demişti bişeyde olmadı bir risk olsa doktor yapmaz
GizemDmlSak Arassa bexora bira agir oldugu icin benim doktrorum 15 gun arayla yapti ama ayni anda yapanlarida duydum
Arassa GizemDmlSak bende yaptıracam valla çok da istiyorum işte bazen diyorlar yaptırma belki senin çocuğun kaldıramaz alerji yapar
GizemDmlSak Arassa neye gore karar veriyolarmis kaldiramadigina anlamadim peki cocuk bu hastalığa yakalanirsa kaldırabilecek mi bari onuda söylesinler
Karsimasaldakikiz Arassa 3. Ve 5. Ayda yaptırdık 13.ayda da tekrarlarını yaptıracağız. Hangi zeki hangi çok akıllı söylediyse bunu size söyleyin kendine saklasın çok bilmiş aklını.
Bulutbey Arassa Allah Allah niye ölecekmiş çocuk. 2. Dozları yaptırdık Allah’a şükür öyle bir şey olmadı. Durumunuz varsa yaptırın derim.
Arassa Bulutbey çok şükür durumız gayet iyi imkan varken yaptırmak istedim eşim de diyor yaptıralım ne olur ne olmaz bu söyleyenlerden sonra yapmasammi diye düşündüm açılcası