Zzz Bizim sağlık Ocağı aşının yapılıp yapılmayacağı belli değil dedi aşı kartında var kafam karıştı sizler yaptırdınız mı ?
Valessia Zzz Biz yaptırmıştık, Şuan 11.5 aylığız. Yani var yapılıyor 9.ay aşısı☺️ Tabi bazı yerlerde yapılmıyorda olabilir bilemiyorum.
ZumrAsel Zzz ben bu sabah 6.ay aşısı yaptırdım.subat ayına gün verdi yine. Yapcam yani 9.ayda.. ama kendi aralarında bisey konuştular, rahat bi zamana ver, bisey olursa cagririz flan dediler. Sebebini bilmiyorum sizin durumla alakası var mı.
Aysen58 Zzz bizde yeni 6 aylık aşısını yaptırdık 1 yaş aşısı var dedi o zaman gelecek sin dedi ama anlamadim
Misirekmegii Evet var bizde yaptırdık. Belli aşı günleri var burda mesela perşembeleri o gün harici gelmiyormuş aşı
Ata0905 Zzz var kızamık aşısı . Çağırdılar bizi ,9 ay 10 günlükken. Çünkü bütün bebekleri toplayıp yapıyorlarmış aynı günde.
Brsmom Zzz canım merhabalar hemşirem aşı var ama bi kısmı eksık dedi doktordan randevu alın o size yapar dedi hastaneye gideceğim yanı bende bilemedim ne yapacağımı 😌
Umutkusu Ayda yapılmadı şu an ertelendi denildi dün bugün aradılar 10. Aydayız haftaya yapalım yazı geldi tekrar denildi.
eylullbilginn Bize de bugün dendi 9. Ay için gün verdiler ama gelmeyebiliyormuş o zaman 12. Ayda vurulacakmış zaten 12. Ayda vurulan kızamık aşısı bu
Zzz Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim bende bugün doktorumla yanş aile hekimimle görüştüm yapılacağı söylendi yaptırmayan arkadaşlar tekrar görüşsünler bence
Brsmom Zzz yanı hastanede yapılıyormuş sağlık ocağındaki eksık miş hemşire öyle dedi bana canım senın doktorun ne soyledı