Kizlar benimde 4.5 aylık oğlum 6 gündür yapamıyor. Dr sabah akşam z.yagi ver sende rezene icebilirsin dedi. 1 hafta olurda yapmazsa fıtıl deneriz dedi. Sadece anne sütü aliyor normal dedi. Artık bugün huzursuzluk başladı. onermemesine rağmen poposuna Z.yagi ile uyardım dün dayanamadim fitil verdim ama yok yok yok kaka yok. Napicam bilmiyorm