Pelvan eşim 7 aylık olana kadar mama yememiş sonrasında da dogru düzğün yemek yememiş şuan 80 kilo kayınvalidem neyi eksik diyor. Sanırım genetik. Ben toplu bir bebekmişim yermişim ama şuan 43 kiloyum. Anlamadıgım çorba yesin tamam aralarda da elinde çubuk va bişeylerle oyalıyorum ama sadece bunu mu yirecek bu çocul doktor mamayı yemeli diyor yani keşke bende yedirebilsem. Kardeşimin benden 3 ay küçük bebegi var aynı kilodalar ve öyle güzel mama yiyorki maşallah üzülüyorum oğlum yemeyince. Ve çok çok aşırı hareketli 2.5 aylık sürünmeye başladı 5.5 aylık emeklemeye sonrasında sıralamaya şimdilerde dik duruyor bir adım flan atıyor evi alt üst ediyor gören pire diyor