Panikanne Mrtnurr yarim gün açık olması lazım aslında ben evlendirme rapor işin.varxi doktor c.tesi gel nöbet bende demişti artik her hafta c.tesi bi ebe bi doktor nöbete kaliyo demişti. Sanir im kimse bilmiyo diye gerek duymuyolar