Baharuras-21 bizim gittiğimiz çocuk doktoru ilk sebze ile başlattı 3 gün kuralı ile.(patates,havuç,kabak vs..)onlar bitince yumurta sarısı(1 hafta her sabah)o bittikten 3 gün sonra yoğurt başladık.tabii hepsi tadımlıktı.en fazla 1 tatlı kaşığı etmezdi tattığı.meyveyi en son tercih etti.tadını alınca sebze yemeyen bebek çokmuş çünkü.şuan 8 ay 16 günlük olduk.hemen hemen herşeyi tadıyor yiyiyor (çorba,tavuk,köfte,balık,pirinç vs…)ben hangi ay ne yiyebilir bakıyorum netten.birazda öyle ekliyorum menülere işte.