Antalyali Ben genelde kahvaltısına meyve koymuyorum. Şu an 8 aylık 2 tane bebe bisküvisi,peynir,ceviz,ekmek,pekmez,tereyağı bazen yumurta sarısı ekliyorum,bazen labne . Tam bir enerji deposu😂 ceviz ve tereyağına yeni başladık. Bu linkte çok güzel tarifler var bakabilirsiniz. Hatta bi kahvaltı linki bırakıyorum sizin için ordan sayfayı kontrol edebilirsiniz 😊