Ben 3 ay olana kadar 2 saate bir emziriyordum. 3. ayda kendisi karar veriyordu. 2 saate bir verdiğimde almıyordu bazen 3 saate çıkardım. Şimdi 4 ay 2 günlük yine 3 saate bir emzirmeye çalışıyorum gece de kendisi uyanıyor. (Parmağını öyle bir emmeye başlıyor ki ) alıp emziriyorum. 4. Ayda maalesef uyku gerilemesi oluyormuş onu yaşıyoruz şimdi ne uyku ne de emme düzeni hepsi alt-üst oldu. Ne zaman isterse emzirmeye çalışıyorum. Gündüzleri 1 saatten az uyuyor. :((