Fatma8988 Merhaba hanımlar dün haberlerde valinin açıkladığı idari izin( 10 yaş altı çocuğu olanlar için evden çalışma ) hakkında kurumunuzdan bir haber geldi mi? Ben şuan yıllık izindeyim arkadaşa sordum ama henüz ses yok kimseden dedi:/
Ada2020 Fatma8988 bende ücretsiz izindeyim , bana da birşey söylenmedi henüz ama bizim evden çalışma olmuyor , sadece evden çalışma için mi idari izin çıktı ?
Fatma8988 Ada2020 60 yaş üzeri hamile kronik rahatsızlığı olan Ve 10 yaş ve altı çocuğu olan kadın çalışanlar idari izinli sayılıp evden çalışabilecek diye açıklama yapmış.. (9 kasım itibari ile) Kurumlara yazı gider herhalde..
Ada2020 Fatma8988 bizim kuruma sordum , müdür sana olmuyır dedi, bizim işte uzaktan çalışma diye birşy zor malesef
Noooname Ben bu sabah kurumu aradım ama haber gelmedi dediler, hemşireyim ben evden çalışma zaten olmaz bence belli bir kesim kullanabilecek yani evden çalışma olanağı olam meslekmensupları diye düşünüyorum. Keşke açık açık belirtilseydi.
Fatma8988 Noooname açık açık yazıda belirtirler bence.. İdari izinli sayılıp diyor.. Yani idari izinli olcak çalışabilen kısım evden çalışacak bence..
Ada2020 Noooname aynen canım bende adliye çalışıyorum uzaktan duruşma nasıl olacak bizim kurum da da zor malesef. Saçmalık ya yapıyorsan tam ya da hiç yapılmasın , veya belirtin kurumları
Fatma8988 Ada2020 bende sordum yarın belli olur dediler. Zaten dönüşümlü calısıyorlardı. Bakalım hayırlısı