tosbigim11 3 ay 10 günlük yeğenim var doğduğunda beri nedense geçmiyor konağı ertesi gün daha da çok oluyor banyodan sonra diyor yengem başına gelen nasıl bir çözüm buldunuz acaba ☺️
babykumpir tosbigim11 Zeytinyağı sakın sürmeyin daha çok besliyormuş.Kaç kere yaptım o gün gitti ertesi gün daha kötü oluşuyordu. Ben çözümü bebe yağında buldum sürdüm güzelce başına masaj yaparak sonra bekledik tarakla taradık hepsi gitti. Bugün 3. Gün yapalı daha da çıkmadı çok şükür.
bir_pasa_annesi tosbigim11 cnm zeytinyağı sürsün kafasına 1 saat bekletsin sonra banyoya götürsün tarasın bastırmadan yıkasın hiçbirşey kalmaz
Mom091 tosbigim11 hiç başıma gelmedi bilgim yok malesef. Fakat burada bebek yağı sürüp bekletip tarayanlar vardı. İnşallah geçer hemen🙏🏻
Tuba tosbigim11 Saçına bebek yağı sürsün 30dk- 1 saat bekletsin yıkasın ve yıkarken ters yöne tarasın. Bunu bi kaç kez tekrarlasın düzelecektir bir süre sonra🙏🏽☺️