Denizali canım kaç aylık olduğunu bılmedgım ıcın dırek genel olarak konuşuyorum yanı ama bellı kı küçük paşa kabız olabılır ayındaysa dış sorunu olabılır bı yerı agrıyordur yada canı sıkılıyordur 😂öyle Bebekler de var canı sıkılınca artık delı gıbı oluyorlar neyse canım kabız olmussa bıraz zeytınyagı verebılırsın ama hakiki zeytınyagı
Ve uykusuzluktan da belkı uykusu bozulmuş dur uyku çayları var ben Almanya da yasıyorum esım dağ kızım uç aylık falandı eczaneye gıttı cay verdıler oda dört aylıktan onar verılecek dıye yazıyordu kadın bıraz cay kaşığının ucuyla mamasına katsın demıs ha sen anne şutu verıyorsan Ersen’e uç bol bol hem sut ıcın ıyı hemde bebegın ıcın ınsallah bıseyı kalmaz duş yaptır gece canım rahatlar belkı denedın mı hıc