Vinividiviciii GulMelis3 Cee ee fil almıştık kolunu kırdı o gündem sonra eğitici oyuncaklara tövbeliyiz 😂
Kitapkurdumom GulMelis3 bence hareketli sesli kitaplar ve egitici kopekcik al canim. Oype alacali bulacali oyuncaklarin bebeklere yarari yok. Marakas alabilirsin dis kasiyicili. Ama en egiticileri tabiki sesli hareketli kitaplardir
anneninbirii GulMelis3 Fischer Price eğitici köpekçiğimiz var kızım onu çok seviyor. Dil gelişimi açısından faydalı olduğunu düşünüyorum. Şok marketten bi küp almıştım zamanında her yüzünde başka bi şey var. Mesela bi yerinde içi boncuklu döndürme yeri bi yerinde sayı boncukları gibi onunla oynamayı da çok seviyor. Kendiniz de oyunlar hazırlayabilirsiniz . 6 ay için bile çok güzel montessori etkinlikleri var hem eğlenceli hem eğitici. Örneğin; banta yakıştırdığınız topları almaya çalışma, sepetteki mandalları çekmeye çalışma gibi. Zeka kartlarınız varsa onlarla masallar uydurabilirsiniz o incelerken
GulMelis3 Kitapkurdumom kitabi nerden aldin cnm ben gormedm . Cingiraklari var dis kasiyicilari var ama hemen sıkılıyor
Kuroneko anneninbirii egitici kopekcik hangi aydan sonra tam verimli oluyor? Ben daha 9 aylik olmadan bir sürü egitici sesli isikli oyuncaklar aldim suan 10 aylik ve hepsinden sıkılmış durumda. Bu egitici kopekcigin faydasini cok duydum alayim diyorum ama artik ayni hataya dusmek istemiyorum tam olarak anlamaya ve ogrenmeye basladigi ayda almak istiyorum. 1 yaş diye düşündüm ama sizce simdi alsam verim alabikir miyim
Kitapkurdumom GulMelis3 hepsi buradada vardi en son ama ben bi instagram sayfasindan aldim canim egitici ahsap oyuncaklar diye bi sayfadan 2 ay oluyodur alali cok memnunum
anneninbirii GulMelis3 eğiticiği köpekçiği ordan aldık, zeka kartları ordan, bir de baby clementoninin aktivite masasını aldık. Müzikli olduğu için çok ilgi çekici oluyor
Kitapkurdumom GulMelis3 kitabina göre degisiyo fiyatlari, mesela hışırtılı kitap 30 tl, sesli hareketli kitaplar 26 tl, bide bu gozler kimin diye bi kitap vardi o da 40 tl yani sayfalari incelemen lazim degisiyo fiyatlari çünkü
anneninbirii Kuroneko biz daha yedi buçuk aylığız 🙈😅 ben biraz fazla heves gösterdiğim için 2 aylıkken aldık ama ilgisini çekmedi tabi doğal olarak. Ama 5 aylıktan beri çok seviyor. O konuşurken şarkı söylerken heyecanlanıyor el çırpıyor kendi kendine babıldamaya başlıyor konuşmak için çabalıyor