Gamzesent bizde 2 . Ayda old oyle pisik gecmiyrd bi trlu kac tane pisik kremi kullandm zeytn yagi kullndm islak mendil degistirdim bez degistirdim gecmedi. En son biraktm hepsini kullanmayi. Banyo yaptrdktan sonra guzelce kuruluyorum. Altini degistrirken islak mendil kullanmiyorum pamuk ve ilik suyla temizleyip kuruluyorum guzelce. Bazen biraz acik birakiyorum bezsiz alt acma bezinin ustunde. Gecti cok sukur. Simdi bakiyorum olacak gibi olursa boyle yapiyrum olmuyor. Slepy bez ve islak mendil kullaniyoruz bu arada. Zaten sık sık degistirdigimde olmuyor artik.