sevgiduruu ben zamanında bir sürü gaz ilacı almıştım en iyisi denilenlerden ama bizde etkisi olmamıştı eczacımız en son metsili önermişti o çok iyi gelmişti biraz deneyerek bulunuyor sanırım bebeğe göre gaz damlası. Bir de bebek yağı ile göbeğine saat yönünde masaj yapardım, ayak parmaklarının altına da aynı şekilde doktorumuz orada bağırsak çalıştırıcı noktalar olduğunu gaza da iyi geleceğini söylemişti o şekilde de daha kolay atlattık bu süreci☺️