Arkadaşlar merhaba, ben üniversite hastanesinde sözleşmeli hemşire olarak çalışıyorum hamilelik döneminde kazandım ve taşınmadım o ile direk bi müddet sonra izne çıktım. Hazirandan beri de ücretsiz izindeyim ve kpss ye tekrar hazırlandım iyi bi puan aldım, tekrar geri dönmek istemiyorum ve sözleşmeli alımlara başvurmak istiyorum çocuğa bakıcak kimse olmadığı için kendi ilimde tabi bi yıl geçmesi gerek bunun için. Sözleşmem fesh şeklinde ve herhangi bi dönüş yapmasam sorun olur mu?