BEn de eczaneye sordum olsa alıp yaptıracağım ama onlarda da yok. Bi ara bakanın bi tweeti vardı Türkiye deki aşı çalışmaları ile ilgili ve bu aşıların içinde su çiçeği de vardı. Acaba diyorum yurtdışından geliyor ya normalde almayacaklar da aşı çalışmaları bitince Türkiye de üretilen aşılar mı dağıtılacak?