2lokummannesiii Cok erken boyattım ben saçımı hemde çok boyadım. Evlenirken boyattım en son daha da boyatmadım. Boyadan sıkıldım,sačlarımda çok yıprandı zaten. 2,5 yıldıe boyamıyorum. Uzadıkça kestirdim hep. Cok az uçlarda boya kaldı. Benim saçlarım zaten cok güzel rengi, kuaför bile bu saç boyatılırmı millet para dölüyor bu renge demişti. Heves işte 😂 artık boyamıyorum. Beyazlarım olana dek. 😂