idil-derin Bende çayın faydasını göremeyenlerdenim,günde 2 kez içmeme ve diğer süt yapan şeyleri tüketmeme rağmen..Kolik bebeğim,bendeki aşırı gaz sorunu ve süt artırması umuduyla almıştım,bence her bünyede farklı etki gösteriyor umarım sizlerde işe yarar