Dk72 53 günlük kızım var derin uykuya dalması çok zor oluyor bizde mecburen ayakta sallıyoruz. Ama sonra da vicdan yapıyorum zararlı mı acaba diye. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Busu Dk72 zararlı diyor doktorlar bende ayağımda sallıyorum saatlerce duruyor beşiğe koyunca uyanıyor doktora dedim sakın yastık kullanma 1 yaşına kadar dedi omirik bel kemikleri için iyi değilmiş ama neyapsm durmuyor mecbur sallıyorum
Fatosveaselbebek Dk72 kizimi 30 gunlukken sallamaya basladim malesef suan 17 aylik ve halen sallayarak uyuyir asla kendi uyumaz o yuzden oglumda akillandim asla sallamaiyirum suan oda 30 gunluk pis pis aciyorum uyuyor
Seldademir Dk72 sallıyordum ben de . Ama sonra kendiliğinden uyuyor şimdi meme de veya oynarken kucağımda :) stress yapmayın alışmıyor bizimki alış adı şuan 3 aylığız
Dk72 kivircik_annesi26 zararlı olduğunu düşünüyormusunuz. Dün ağladım artık neredeyse başka türlü uyumuyor
pnar92- Benim kıZım meme de uyuyor sadece ama bir haftadır ayağımda sallıyorum hafif hafif uykuya dalıyor özellikle öğlen uykusuna aslında bende ayakta sallamak istemiyordum ama uyusun da nasıl olursa olsun diyoruz maalesef 😌
kivircik_annesi26 Dk72 kolik bebektik kayınvalıdem kaldı yanımda 1 ay ben uyuyamıyorum diye oda ayağında sallayıp uyutuyordu bende dinleniyordum öyle alıştı ama 2. Çocuğum olursa Allah nasip edersem hiç sallamamalı düşünüyorum çünkü işe başlıycam anneme zor olucam
bitanem123 Dk72 hafif hafif sallamanın bir zararı yok ama büyüklerimiz deli gibi salladığı için zararlı olan o
Dk72 Busu aynen sallanan beşiği var otomatik sallanan anakucağı var normal anakucağı var hiç birinde uyumuyor. Rezil bir halde ayakta uyumayı tercih ediyor 🤦♀️
Dk72 kivircik_annesi26 aslında ben de hiç ayağıma almamıştım benim de annem alıştırdı ayakta sallamaya
Busu Dk72 al bende okadar 🙄ahşap hamağı beşiği karyolası ama illa ayak illa ayak bende en ince yastığa poposuna kadar yatırıyorum altına düz olsun diye bi ince battaniyesini koyuyorum tam düz oluyor beli ağrımasın diye
bitanem123 Dk72 zamanla düzene girecek canım uyku saatlerini not et gunduz sabah öğle akşam uykusu yap 2 şer saatlik yad daha az olabilir sonra akşam belırlı bı saattten sonra 9 10 gibi banyo yaptır karnını doyur uyutmaya başla karanlıkta uyumaya alışssın 😊