Fotoğraf çekip anı olarak kalmasını istediğim için Doğum günü yapmaya karar verdim. Tabi ki biz bize kimseyi çağırmayacağım malum virüs, malum deprem. Sadece kızımın anı kitabında 2yaş sayfası boş kalsın istemiyorum. Unicorn konsepti 1yaşta yapmıştım o yüzden unicorn hariç önerilerinize açığım. Fikirlerini benimle paylaşanlara şimdiden teşekkür ediyorum. 🌼