Hulyaaa iyi de sen evhamlısın güzel kardeşim ben yazını görünce içim cızladı acaba ne sorunu var diye hemen okunak istedim abarttıgın kadar bişey yok ortada bir değil üç ayrı doktora götürmüşsün hepsi iyi demiş sakınan göze çöp batar bunu unutma şimdiden böyle şeylere çıldırıyosan yarın bebeğin hastalanınca napıcaksın ? Ki hastalanacak hastalanmayan canlı yok .