Arkadaşlar kızım 11bucuk aylık yaşına girecek ama geceleri uyku yok bize bu gaz nerden çıkıyor anlamıyorum yani gaz yapacak şeyler vermiyorum ama gece ne hikmetse bu gaz hersaat başı uyandırıyor bizi ağlayarak uyanıyor gaz çıktımı rahatlıyor. Böyle yaşayan var mı ne yapabilirim sizce