Cnngn kaansmom bu tam olarak ne oluyo canım ne yapmamız lazım bizede kutu çıkması için bilgi verirmisin hangi profilin dolu olması gerekiyo
Yasemin_06 Woody cnn bisey sorcam banada cikti bugun geldide ksrgom sonrasinda yorum yaptinmi urunler icin vede bi sknti olmadi degilmi urun geldigi icin sonradan para felan istemeler olmadi demi
Kavruuukk kaansmom evet aynı kutu benimde bez olmuck Ağustos ayindada bezi 2 numara yolladilar yine olmamasti 😂
gezgin_anne kaansmom eylül ay i çıktı da ne oldu hala g3lmedi kutun hazırlanıyor yazıyor mesaj attım geri don3n yok
kaansmom Minime belli bir süre koyuyorlar gün içerisinde ondandır banada saat 3e kadar almalısın diyordu
VelardaEdiz kaansmom bende çıkmadı neden acaba eksiksik doldurdum form doluluğu %100 ve ekim ayında üye olmuştum
kaansmom Merveaaa canım bende burdan duymuştum herhangi bir sorun yaşamadım kaç aydır üyeyim sadece profilinin dolu olması gerekiyor anketleri doldurucaksın yani
Balbocegi kaansmom yıllardır kayıtlıyım. Sadece bir kere geldi. Şimdi de girdim tanımlı kutu yok diyor
delibirhatun kaansmom bana çıkmamış sizden görüp Baktim da ekim ayını aldınız mı yada alan var mı? Hiç bir zaman çıkmıyor ya 😏 profili nasıl yapmak gerek acep çıkması için