Ne yazikki eşimin 3-4 gündür eklem ağrıları vardı poziftif çıktı. Benimde ptesi gununden beri geçmeyenbaş ağrım var. Benide otomatikman pozitif olarak sayıyolar. 4,5 aylık bebeğim var emziriyorum emzirdigim ilaç vermiyorlar. İnşallah en kısa sürede atlatırız eşim ayrı odada karantinada. Ben sürekli maske takıyorum. inşallah kızıma ve oğluma bulaşmadan hayırlısıyla atlatırız duaniza talibim🙏