Bende daha 1aylıkken tırnağı yerine parmak etini kesmiiştim hüngürhüngür ağladı bende ağladım çok berbat hissetmiştim vicdan azabjndan birdaha tek başıma tırnağını kesmedim, artık hep eşim tırnaklarını kesiyor, benden iyi beceriyor. Bende baya derin kesmiştim çok kanamıştı, bişey olmamıştı üç güne kendiliğinden iyileşiyor canım merak etme, batikonla temizleyip güzelce sar. Bebek uyurken parmağı açık kalsın hava alsınki çabuk iyileşsin.