Merhaba kızlar bebeğimin anlıkda silik kırmızı bimleke gözüküyor ama ağlayıkca gerilirken aşırı derece belirginleşiyor. Daha kırkımız yeni çıktı ilk doğduğunda böyle bir leke yoktu. Bu doğum lekesimi başka bişey mi ? Başına böyle bişey gelen var mı ne yapabilirim?