Başından beri meme reddi yaşıyoruz sağarak mama+meme gidiyorduk ama kolik bir bebek yaklaşık 2 haftadır sağım yapamıyorum bugün sağdım bir yemek kaşığı anca çıktı tekrar arttırmam mümkün mü? Bu şekilde olup sonradan arttıran oldu mu? Önerileriniz çokkk çokkk önemli