Merhaba hanımlar. 2 aylık bir bebeğim var. Günde toplam uykumuz max 4 5 saat. Sürekli emmek istiyor sürekli. Emmediği zaman durdurak bilmeyen ağlama krizleri var. Ağlama ama normal bir ağlama değil. Nefesi kesilene kadar, morarana kadar. Memeye gelince hemen susuyor. Gazlı bir bebek. Tüm bunları gaza bağlıyorum. Karnına masaj yapmamıza bile izin vermiyor. Damlalar, kiraz çekirdeği yastıkları.. aklınıza ne gelirse denemedğimiz yol kalmadı. Memeden ayrılınca kıyamet kopuyor. Artık bedenen ruhen çökmüş durumdayım. Yalnız bakıyorum bebeğime. Bırakın yemek yemeği tuvalete gittiğim an ağlama sesi duyuyorum. Eşim akşamları yardım etmeye çalışıyor ama kucakta duran, oyalanabilen bir bebek değil en sonunda yine memede son buluyor o ağlayışlar. Ne yapsam nasıl olacak ne zaman son bulacak.. 3 aydan sonra rahatlayacaksınız deniyor. Yemin ederim gün değil saat sayıyorum. Bana fikir verecek, yol gösterecek olan anneler var mı?