Arkadaşlar oğlum doğduğu günden buyana en zor zamanlarını yaşıyor resmen. Ek gıda çok sevmesine ragmen 1 haftadır yemek istemiyor sadece mama içmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım. Önceden sevdiği ne varsa şimdi reddediyor. Ne yapmam lazım. Zorlasam ağlıyor kaşığı itiyor. Zorlamasam sadece mama içiyor. Henüz hiç dişi yok acaba ondan mı yoksa atak falan mı anlayamıyorum.