DuruK merhaba gogusleriniz terbiye oluyordur endişelenmeyin yani artik bebeginizin emecegi kadar süt gelir camasiriniz artik sütle sırılsıklam olmaz bu her annenin basina gelen bir durum bende 1.5 aydan sonra olmustu korkmustum endişelendim doktorum endiselenmemem gerektigini fakat süt yapici seyleride duzenli bir sekilde tuketmemi soyledi