Kızlar oğlum 3 aylık gece 3 buçuk da 100 cc içmişti bu saat oldu hala mama da süt de içiremiyorum. 1 saat cebelleştim tükürdü ağladı mamayı çöpe döktüm . Asla içmiyor memeyide istemiyor kan şekeri düşecek diye korkuyorum 7 buçuk saat olacak. Ne yapmam gerekiyor aç olsa içerdi normalde keyfi de yerinde ama 7 buçuk saat ne demek ya biz bile aç kalamıyoruz okadar