Meryemsen Merhaba arkadaşlar.. 9 aylık bir kızım var çok erken diş çıkarmaya basladik 5 aydır gece uykularimiz yok arada bir düzelir ama 3 4 gün sürer tekrar baslar. HAliyle o uyuyunca gündüz bende uyuyorum ve beslenmem aksıyor ne zamandir farkediyorum sütüm azaldı 😐😐😐 bir kere ya da iki kere oda meçhul doyuyordur gece emziriryorum ama çok az geliyor 😐 sizce geceleri mama versem mi hiç vermedim bu zamana kadar ama napim sütüm az çoğaltmak için çok şey denedim ama inanın beslenme olmayınca olmuyor ... Sizce napim geceleri mama vereyim mi?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Meryemsen doktora sormalısınız öncelikle . ben oğluma gece için devam sutu veriyodum ama doktora danisip verdim
Busearac Meryemsen eğer bebeğin ağlıyorsa huzursuzsa bence doktora danışıp vermelisin. Ama normalse ağlamıyorsa bence hiç Başlama
Meryemsen Busearac alıyor canım gece çorba veremem ki gündüz de sorun yok ben gece verim mı diyorum. Uyumuyor emziriryorum ama yeterli degil. Ondan sordum
Meryemsen [bilinmeyen] gündüz zaten doyuyor canım gece uyumadigimiz için ( dişten dolayı) emziriryorum ama doymuyor