Ben kullanıyorum canım 1 bucuk aylık oğluşum çok gazlı maalesef, on gündür kullanıyoruz buzdolabında duruyor kullanmadan beş dk once elimizde ısıtıyoruz , genelde sabahları kullanıyorum aynı saatlerde vermeye dikkat ediyorum bir kez beş damla seklinde soylemişti doktorumuz, simdilik biraz iyi geldi diyebilirim 🙏🏻