Sezenkumsal92 Migrenim var zaten basim sk agriri ama spiral taktirdigim gunden beri nerdeyse hergunnnn agriyor ya dayanamiyorum hayattan sogudum
asz Sezenkumsal92 yok canım yapmaz.çok uzun yıllar kullandım.hiç olmadı öyle bişey.denk gelmiş olabilir mi.
Mom078 Sezenkumsal92 Tamam şöyle ilk 3 ay spiral ve hormonların alışma süreci var bilirsin ki migren ve ciddi baş ağrısının bir diğer sebebi hormon düzensizliğidir (regli ve hamilelik sürecinde ciddi baş ağrıları olur) diyeceğim o ki spiral sürecin 3 ay gibi bişi geçecektir 🙏🏻
Sezenkumsal92 Mom078 inslh gecer hamileligim baslarinda da boyle olmustum evet ilaç kullanamadim ne zor. Gunlerdi
Mom078 Sezenkumsal92 Seni çok iyi anlıyorum bende de migren var ben 1 parol akabinde sade Türk kahvesi içiyorum ciddi etkisi oluyor eğer emzirmiyorsan migren ataklarında relpax var onu iç akabinde Türk kahvesi
Sezenkumsal92 Mom078 cnm hergun agriyor neredeyse hayat kalitemi dusursu resmen cok zararli ama agti kesiciyi tabiri caizze avuc avuc iciom kroniklesti randevu bulamiyorum uzak hastanelere gidemem sasirdim kaldim vallahi