Dilcem28 benim de olmuştu. Acısı geçince oturup kalkarken dikkat etmemişim. İlk zaman ağrısından daha çok can yakıyor. Antibiyotik kullanmadım. Kendiliğinden geçti bir hafta kadar sürdü iyileşmesi. Batikonlu su ile yıkadım sık sık. Birde ıslak kalmamasına dikkat edersiniz.