1850 Arkadaşlar merhaba. Bız daha cok yenıyız 2 gün oldu dogum yapalı.normal dogum. Dogum anında cok baskı yaptılar üstten kaburgalarım fecı agrıyo nefes alamıyorum dikişlerimden cok kaburga agrılarım zorluyor beni. Bu kadar agrı normal mi? Mınoset verdıler etkı etmıyor hıc rahatlatmıyor. Kaburga agrısı yasayan varmı varsa Kac gunde duzelme olur kaburgada. 🙄
BhrAselFhr 1850 bence çektim o ağrıyı canım geçiyor Ama merak etme, sonra da emzirmekten kucaklamaktan sırtın falan ağrıyo işte yenileniyo ağrılar😇
Pashador15 Ayy ben çook çektim çokk allah yardımcın olsun yürüyemiyordum belim ayrılmış gibiydim sakat kaldım diye aglıyordm herkes beni teselli ediyodu sokaga ckınca topallıyodum ama diyolardı inanmıyodum kırk cıktı agrı dkiş acı hiçbişey kalmadı
1850 Pashador15 teşekkürler kaburga agrımdan nefes alamıyorum uyuyamıyorum falan merak ettım. Aynı sorunu yasayab varmı agrı kesici bıle etkı etmıyor
Esmako Biraz cekeceksin ben yatakta donemiyodum Birde dikisler iyilesene kadar sakin korse giymeyin parol un dozunu bir iki doz artirabilirsiniz
Laurenkiz Merhabaaa sezeryan dogum yapmama ragmen kaburga ve kurek Kemigi agrisini 2 ay a yakin cektim, Dogumhane soguk oldugu icin hem gaz hem de usutme agrisi gibi olmustu, hem agrikesiciyi biraz arttirdim hem de sicak su torbasini agriyan yerlerimde (dikislere yaklastirmadan) kullandim, rahatlatiyordu, 40.dan sonra hepsi gecti😊 Bence 40gun dedikleri bebisten cok anne icin onemli🙏🏼Saglikli gunler
1850 Laurenkiz sıcak su torbasını bende deneyeyım cok teşekkürler .benım normal dogum ama en son dikiş aşamasında genel anestesı yaptılar sanırım onunda etkısı var sancıda
Esmako 1850 evet normal dogum dikisleri sert iplikle yapildigi icin can acitir Iyilesme sureci kisiden kisiye gore degisir