Ben dogum yaptigim 40 gun diyet yaptim sütüm azalmadi saglikli beslendim tatli ekmek pilav makarna tarzi yemedim spor yapmadim sebze agirlikli beslendim mesela sabah 2 haslanmis yumurta lor peynir dereotu maydonoz domates salatalik yedim oglen ispanak pazi vs gibi sebze yemekleri yedim ara ogunlerde cig badem hurma yogurt yiyerek bastirdim aksamda et balik tavuk tukettim 40 gunde 19 kilo gitti ama hamileligimde cok kilo aldigim için eski kiloma donmemistim 68 kiloda biraktim simdi kizim 5 aylik tekrar basladim 2 gun oldu kalori hesaplayan program indirdim ne yediysem yaziyorum bana hesabi yapiyo asmadan 2 gunde 1 kilom daha gitmiş emzirmek zaten yakiyo bide ustune saglikli ve duzenli beslenirsen gider gittikcede insan gaza geliyo