Blueq geçmiş olsun canım hiç korkma gayet normal. Benim ikizlerimde çıkmıştı doğduklarında. Birini doğum sonrası aldılar emme refleksi de yoktu ve hızlı nefes alıyordu. Diğerine de ertesi gün test yapıldı, onda da çıkınca servise yatırdılar bizi. 6 gün sonra ikizini de getirdiler yanımıza ve 10. gün taburcu olduk. 5-7 veya 10 günlük antibiyotik tedavisi uygulanıyor hiç korkma