Arkadaşlar arkadaşımın bebeğinde korona çıktı 7 aylık bebeklerde test yapılmadığı için geç farkedildi dösunde hirildama meydana gelmiş antibiyotik kullanıyor oda pişik yapmış mecburiyetten kullanıyor döşü için kullandgnz aynı durumda olan bilgilendirebilir mi