AkifeDemir_81 Arkadaşlar günaydın. Bebeğim uyanmıştı yanıma almıştım bende sonra uyuyakalmışım bi ses geldi bebeğim yataktan düştü aklım basımdan gitti. İnşallah birşeyi çıkmaz. ARanızda böyle basına gelen var mı?
Annemelek AkifeDemir_81 gözlerde kayma hareketlerinde değişiklik kusma vs yoksa endişelenmeyin gözünüz üstünde olsun gene de 2 saat uyutmayın geçmiş olsun 🤗
Cerenaslan AkifeDemir_81 Ooff gelmez mi ya 3 sefer hemde gece eşim olmadığı için uykusuzluktan kaç sefer geldi başıma. Gözetim altında tutun. Kolunu bacağını bi oynatın acısı var mı yok mu? 2 saat uyutmayın. Çok geçmiş olsun 🌸
Pinar272727 AkifeDemir_81 Geçenlerde bizimki de düştü çok şükür bisey olmadı. Gözünde kayma ve kusma olmazsa korkmayın
Zeypikra1 Benimde geldi başıma ama çok şükür bişey olmadı ama onu ilk yerde cıglıkla gördüğüm anda aklım başımdan gitti ama Allah koruyor siz yine de dikkat edin
AkifeDemir_81 Zeypikra1 çok kötüydü bi ses geldi zaten bir de yerde görünce beyin gitti bende ama rabbim koruyor inşallaj birşeyi olmaz
Agustosbocegi AkifeDemir_81 demek cok cani yanmamis ben yengemin bebegi 7-8 aylik falanken yatagimda uyurken onu birakip oturma odasina gitmistim arkamdan aglama sesiyle gittim sakinlestirdim 5-10 dk sonra uyumustu yine simdi 4 yasinda bir sey olmamisti Allahtan iki saat sonra annesi geldi anlatmistim oda bir sey olmaz demisti ins sizin kide oyle gucludur 💪🤗🤗😉
serebro AkifeDemir_81 geçmiş olsun. Yanınıza aldığınızda mutlaka yatağın diğer tarafına yorgan battaniye yastık vs rulo gibi yapıp koyun yüksek olsun ki aşamasın hemen ben öyle yapıyorum