Mrvdllr Kızlar ben corona olalı 3.günüm şimdiye kadar bişey yoktu bugün birden koku kaybı gitti ne zaman düzeliyor bu bilen var mı
Aksumervenur Mrvdllr Allah acil şifalar versin inşallah. benim 8. Günümde yerine gelmişti çok şükür. Tez zaman da inşallah sağlığınıza kavuşun 🤲🏻