Tugce5540 Ya emziren anneler sizde de oluyor mu canım hep tatlı Bi şeyler çekiyo yemesem delirecek gibi oluyorum hiç bişe bulamassam bebe bisküvisi yıyorum kilo aldı başını gidiyor ne yapcam böyle hiç bilmiyorum
AybarsMomy Tugce5540 yaa bende öyleyim hamileyken almadığım kiloyu bu dönem alıyorum. 2.5 sağıp veriyordum o zaman böyle acıkmıyordum galiba kafamı sürekli sağmak hazırlamak ısıtmak derdine takıyordum. Şimdi emiyor 1.5 ay oldu ben deli gibi her dakika yemek istiyorum. 🤦🏼♀️
226anne-26 Tugce5540 bende oyleyim gercekten tatlı krizim tutuyor sürekli kilolar aldı başini gitii ne yapacam boyle bende cıkmazdayım bebegim 2 ay 1 günlük emiyor emzirirken kilo vermem gerekiyor ken ben daha çok yiyorum 😔😔
YasemiNYagmur1 Tugce5540 bende öyleyim her an her dakika yiyebilirsin tatlı bişeyler nereye kasar bilmiyorum acıkmayı falan umursamıyorum ama tv de bile tatlı bişeyler görsem deli gibi canım çekiyor
Liva90 AybarsMomy konu dışı ama bende aağarak veriyordm bir hafat sağamadım gaz sancılarmz vardı mama versim zaten mama ve sağım gidiyorduk bugün sağdm damla damla çıktı ☹️☹️ Varmı önerebilecğinz birşey
Lazikooo Misirekmegii ay bende tahin pekmeze takmistim yazin soguk soguk simdi biraktim sonu yok cunku kilolar geliyor
bitanem123 Tugce5540 bende nedense bebeğim emmeye başladığı an canım bişiler çekiyor lakır lakır su içmek istiyorum 😂
Miracbebesi bitanem123 ayyyy bu su seysi bende de var 😂 normalde de çok su içen biriyim ama emzirmeye oturdum mu anında askım bana su getirir misin diye sesleniyorum o yoksa şişeleri yanıma diziyorum kana kana susuyorum valla ama güzel bisey Sut yapar kilo aldırmaz su yani 🍼😂😂😂
AybarsMomy Tugce5540 napcaz kiloları 🤦🏼♀️ emzirince zayıflatıyor diyenlere sesleniyorum biz niye zayıflamıyoruz😂
226anne-26 Tugce5540 benim basenler cok şişti hiç kilomla barışık bi insan degilim ama inşallah verecegim ama ne zaman verecegim 😂😂😂
Metehanin_Annesi Tugce5540 benim keşke sadece tatlı olsa aşırı aşırı derecede ev yemeği cekiyor tek bakıyorum ve haftanın belki sadece bir günü yemek yapabiliyorum 😅😅
Sibel559 5th Tugce5540 bende kendim de bir anormallik olduğunu düşünmustum. Canım hep tatlı tatlı istiyor bütün çikolatalari yemişim evde dün bi umutla gece mutfak dolaplarinin çekmecelerine felan baktım aradım taradım bulamadım çok üzüldüm 😂
AybarsMomy Liva90 ben dut kurusu yerim hep üzerine su bol bol. Tahin helvası sütlü tatlı komposto çok tükettim. Sütüm var bebeğime yetiyor diye düşünmek ve düzenli sağmak . Bide gece sağım yap canım mutlaka. Umarım işe yarar