Arhim gece beslenmesini keser iseniz düzelir die düşünüyorum bizde oyle oldu cok şükür ben 9 ayda gece yi kestim su teklif ettim her daim yalnız şöyle ki uyku düzeni nasik uyur eder bunu aşmadan gece beslenmesini kesmek çok doğru deil . Neden . Cocuk uyumak için memeni kullanıyor nasil uyumasını gerektiğini bilmiyor dolayısıyla gece ziyan olucak ağlasın uyusun travmatik bi durum artık bebeğimiz büyüdü anlıyor kavriyo bazi şeylerde diretmekte oldukça zor bizde oyle en azından bende 11 ayligiz. Bi yol izlemeli