Merhaba kozlar oğlumun kıyafelerine dalan zeytinyaglı sabundan kullanıyordum ama bazı kıyafetlerinde kötü bir koku yaptı..baby me nin deterjanı nasıl acaba? Yada önerebilceğiniz varmı? Birde zıbından kaka lekeleri çıkmıyor..baby menin kullanan var mı? Yada başka keke çıkarıcı önerebilecek olan..şimdiden teşekkür ediyorum 🥰☺️