Bende yeni kestim azaltarak konusarak kesmek inan cok yorucu ve bunu anlamak istemeyen cocukla baya zor ben azaltarak basladim tam iyi gidio dedigimde meme ataklari basladi hoopp basa sardik doktorumla konustuktan sonra tiksindirmek yerine korkutmakta demeyelim ama yara bandiyla biraktirdim hala gelir sever oper ama azaltarak gitmek bazen bazi bebeklerde is2 yaramio malesef