Deletedmom413 Sucukluyumurtaa Hala anne sutude aliyorsa 10 gun normal Ama rahatsizlik duyuyorsa Kayisi haslayin suyunu icirin kendisinide yedirin Zeytinyag verebilirsiniz bide ek gidalarla
Kumsalmina57 Sucukluyumurtaa kabız canım zeytinyağı ver Medine hurması kayısı bunları kaynat suyunu içir iyi gelir inşallah 🙏
MasalMomy Sucukluyumurtaa Sadece anne sütü içen bebeklerde 10 gün kaka yapmaması normal. Ama siz ek gıdaya geçmişsiniz en fazla 3 gün kaka süresi diye biliyorum çünkü kabız olma şansı var ek gıda aldığı için yemeklerine bir çay kaşığı sızma zeytinyağı kalabilirsiniz sabah ve akşam 2 kez yinede yapmazsa doktora görünmekte fayda var. Bizimde var kaka sorunumuz çocuk cerrahisi bakıyor bu durumlara 🌷
Zeynommgamze Bende kızıma 4 gündür ek gıda basladim 5ay 25 günlük başladığım günden beri yapmıyordu bugün 4. Gün sabahı yaptı hamdolsun bence gecikme normal hala ana besini anne sütü
Zeynommgamze Sucukluyumurtaa evet normal diye düşünüyorum ya çünkü bağırsaklarında farklı şeyler geliyor vücut onu çalışıyor sindirmeyi öğreniyor biraz gecikmesi normal bence ama yemeklerine biraz saf zeytin yağı ilave ederseniz inşallah düzelir benim kızımda yaptı ama biraz daha kivamliydi su gibi değildi yani bence normal olanında bu